tisdag 21 augusti 2012

Hur jag kom på att jag ville bli inredare...

Så här... Jag kom på massa nya idéer för vad jag skulle vilja jobba som, öppna eget café, hotell, bed and breakfast osv (alltså i fantasin...) och insåg att det jag ville göra på de olika ställena var bara att inreda dem i olika teman och sen inte jobba där... hmm
Några favorithörn i lägenheten:
 
1.Jellybeenskålen framför matchande tavla med glatt motiv (gillar motiv som innehåller fåglar...) och messingljusstakar på arvegodsskåp..
2.Den lantliga kökshyllan som vi fyndade på Diamoda med mitt färggladaste porslin på.
3.Den lite mer barockiska hörnan =) Öppna spisen med favoritfågeltapeten bakom, den runda svartmålade spegeln, lampskärmen med tofsar, kandelabrarna i gjutgärn och den antika vedkorgen också i gjutgärn...
Finns fler favorithörn men de är för stökiga att ta kort på just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar