tisdag 4 september 2012

Eftersom att industrilampor är på modet..

..så tänkte jag passa på att visa våran kökslampa från Ikea som jag faktiskt tycker man kan säga har industristil och jämföra den med en betydligt dyrare lampa i samma stil.. Tycker snart Ikea borde betala mig förresten så mycket reklam som jag gör för dem! Det är inte ens min favoritmöbelaffär faktiskt. Mio är min favorit... Hur som helst:
vår lampa: Ottava, 299 på Ikea
Annah of Sweden för inte lika blygsamma 2899 kr
Hade man hängt med på tadera hade man kunnat få denna lampa som tydligen är en Grislampa (?) för 411 kr. Stencool tycker jag! =)
Okej, blev tvungen att kolla Mio också och då hittade jag den snyggaste industrilampan! om man vill unna sig en halvdyr då... Factory heter den och kostar 999 kr. Den hade jag velat ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar